DONEER

U kunt op verschillende manieren doneren:

• Doneren kan hier rechtstreeks via Tikkie. Klik op de DONEER button of scan de QR-code en vul het gewenste doneerbedrag in.
  • Wilt u een periodieke gift doen? Download hier het formulierOpen het formulier en vul de overeenkomst online in. Vervolgens kunt u het uploaden in het contactformulier hieronder. Mailen kan ook naar info@stichtinghero4heroes.nl  Wij vullen de overeenkomst verder in en sturen deze binnen twee weken naar u terug. De overeenkomst kunt u vervolgens gebruiken bij de jaarlijkse belastingaangifte voor de aftrek van uw donatie.
  • Wit u zich inzetten voor Stichting Hero4Heroes? Kom in actie! Bijvoorbeeld door mee te doen aan een bestaand evenement of een eigen (sportieve) actie te organiseren. Neem dan contact met ons op via het contactformulier hieronder.

CONTACTFORMULIER