Raymond Schuurman gaat de Marathon van Berlijn hardlopen voor Stichting Hero4Heroes

IN ACTIE VOOR STH4H, 14 september 2023

Zondag 24 september 2023 neemt Raymond Schuurman (46 jaar) deel aan de BMW BERLIN Marathon 2023.

Tijdens deze 42,195 km lange en vlakke parcours zal Raymond langs vele bekende en historische plekken komen.

Na de val van de Muur in 1989 groeide de marathon van Berlijn namelijk uit tot een van de grootste loopwedstrijden ter wereld!

Voor Raymond is het de eerste buitenlandse marathonwedstrijd. Hij heeft namelijk al twee Nederlandse (Amsterdam en Rotterdam) marathons uitgelopen!

Raymond hoopt met iedere stap die hij doet tijdens deze marathon zo veel mogelijk geld in te zamelen voor het financieren en ondersteunen van neurologische onderzoek om (kinder)hersentumoren in de toekomst beter te kunnen behandelen.

UPDATE: Raymond heeft de gehele BMW BERLIN MARATHON (42km) uitgelopen in een tijd van 4 uur en 16 minuten!

Met zijn deelname heeft hij € 400 opgehaald voor Stichting Hero4Heroes.

Wij willen iedereen bedanken voor hun steun en donaties!

Steun of sponsor jij Raymond tijdens de BMW BERLIN MARATHON 2023?

Door middel op de sponsorbutton te klikken kan jij jouw sponsordonaties doen,

Wil jij als bedrijf een sponsordonatie doen? Dat kan!

Met jouw donatie aan Stichting Hero4Heroes laat jij als bedrijf zien dat je maatschappelijk betrokken bent.

Voor jouw donatie ontvang jij een factuur waardoor jou donatie 100% aftrekbaar is in jouw onderneming en jij krijgt een logo-vermelding op de website www.stichtinghero4heroes.nl

Voor meer informatie mail dan naar info@stichtinghero4heroes.nl

Reactie plaatsen

Nick & Wendy