Venis Elektrotechniek doneert een jaar lang een vast bedrag bij elke geplaatste groepenkast aan Stichting Hero4Heroes

IN ACTIE VOOR STH4H, 1 april 2023

Voor elke groepenkast die Venis Elektrotechniek dit jaar plaatst doneert Kevin Venis een vast bedrag aan Stichting Hero4Heroes.

En in goed overleg met de opdrachtgevers biedt Venis Elektrotechniek hen de kans om dit bedrag te verdubbelen.

Tevens zet Venis Elektrotechniek onuitputbaar in om nog meer steun te ontvangen middels zijn netwerk van leveranciers en opdrachtgevers, en inmiddels met succes. Alles om het onderzoek en hopelijk de genezing van hersentumoren bij kinderen te bevorderen.

Kevin Venis is een allround elektrotechnisch installateur uit Houten. Als er spanning doorheen gaat, kan Kevin Venis het realiseren. Van kleine aanpassingen tot grote renovatie deinst Kevin Venis niet voor terug.
Van stopcontact tot lamp, van wifi tot beveiliging en van zonnepaneel tot laadpaal, u kunt Kevin Venis overal voor benaderen.

Stuur Kevin Venis gerust eens een mailtje voor de mogelijkheden!

info@veniselektrotechniek.nl of kijk op zijn website.

Venis Elektrotechniek

Paleismuur 10

3991 VV HOUTEN

www.veniselektrotechniek.nl

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.